Przejdź do głównej zawartości

Encyklopedia Kartek cz.1

Oto pierwsza z moich niespodzianek przewidzianych na ten rok :)

Seria video tutoriali o różnych sposobach składania kartek.

Mało osób składa swoje kartki inaczej niż na pół, a przecież jest tyle świetnych sposób ich gięcia!

Zacznę od najprostszych a powoli będę utrudniać Wam zadanie ;)
Chętnie pooglądam Wasze kartki zrobione do tego tutorialu!
Linki do nich możecie swobodnie umieszczać w komentarzach do tego posta.

Seria ta powstała na potrzeby Kwiatu Dolnośląskiego i tam będzie się periodycznie ukazywać.
Zapraszam na seans!


Oto mapka do kartki


14.02.2014

Oto kartka zrobiona na podstawie mojego tutorialu. Wykonana przez Magdę Malinę. Dzięki Madziu! Kartka jest śliczna!


Komentarze

  1. Czekam na inne wzory z niecierpliwością, sztalugową formę już znam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko stworzę na pewno prześlę miło wspominam robienia właśnie tej kartki pod Twoim czujnym okiem. Bardzo mi tego brakuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wciąż się uczę wręcz raczkuję ale cóż ja mogę bez mego mentora Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za zostawienie komentarza :)

Popularne posty z tego bloga

Mini album "Kindeness" Prima Rose Quartz

Tak... Fajnie jest wpaść z wizytą do znajomego sklepu i wynieść jeszcze ciepłą, świeżutką kolekcję Primy "Rose Quartz" :)
Powstał z niej mini album na czarnej bazie, dosyć prosty w konstrukcji i właściwie oszczędny w ozdobach. Został skonstruowany do pomieszczenia klasycznego formatu zdjęć 9x13.
Zamykany jest - jak dla mnie - nietypowo, ponieważ zawiązywany jest na podwójną wstążkę vintage.
Końcówki wstążeczek zakończone są metalowymi koralikami :)











Las w słoiku

Wczoraj odbyło się grzybobranie. Czułam się niemalże jak w hipermarkecie. Samochód przy samochodzie, wszędzie gdzie nie spojrzeć - grzybiarze z wiadrami. Pustymi wiadrami :) Poszła fama, że grzybów dużo, to i wrocławianie gremialnie w lasy pobliskie ruszyli a co za tym idzie - grzybów w lasach nie ma. Na dnie naszego kosza tylko kilkanaście podgrzybków i pęczek opieńków. Jednakże las cudowny... pachnący, przepięknie oświetlony, żółto-pomarańczowo-zielony. Polska, złota jesień w pełnym tego słowa znaczeniu. Mój zmysł plastyka nie mógł przejść obojętnie obok tych cudowności. Efektem tego jest projekt "Las w słoiku". Zobaczcie sami!






Na prośbę mego syna MINIONEK (On son's request MINION)

Któregoś dnia mój ukochany sześciolatek rzekł do mnie:
- Mamo, uszyj mi Minionka...
A ja na to:
- Z jednym okiem czy z dwoma?
- Z jednym. Będzie nazywał się Lens.
Cóż było zrobić - trzeba było szyć.

Problem stanowił wykrój.

Większość uszytych Minionków, które znalazłam na sieci była żółtymi naleśnikami z naszytym okiem.
A ja chciałam takiego prawdziwego Minionka, takiego, który trzyma formę i którego oko nie byłoby tylko naszyte, ale takie jak najbardziej prawdziwe.

W końcu sama doszłam do wykroju i po kilku próbach powstał finalny Minionek.

Oko natomiast, oko powstało z uszczelki do rur pcv, któe montuje się zazwyczaj pod zlewem czy wanną :)
Koncept ten narodził się podczas zakupów w Castoramie i świetnie się sprawdził!
Gogle te mają jeszcze tą cechę, że są zdejmowalne, co Juliuszowi się niezwykle podoba :)

Gałka oczna została zrobiona z filcu a spodnie z prawdziwych spodni, które nie nadawały się już więcej do noszenia.

Memu synowi się podoba, mnie się podoba a wśród znajomych z zer…