niedziela, 16 marca 2014

Scrap Butik TV i Enczowy parawanik

Scrap Butik TV oglądam od pierwszej emisji, ale dopiero teraz udało mi się stworzyć pracę razem z Enczą.
Jest to bardzo fajny i przestrzenny parawanik. Właściwie można nazwać ten projekt nietypową, składaną ramką na zdjęcia :)

Bawiłam się świetnie! Aniu, masz prawdziwy dar pedagogiczny - świetnie tłumaczysz, masz niesamowitą podzielność uwagi i ogromne pokłady cierpliwości! Już nie mogę się doczekać następnej emisji :)

Swój parawanik stworzyłam wykorzystując dwie najnowsze, przepiękne kolekcje Primy - "Stationer Desk" oraz "Princess", obie dostępne w Scrap Butiku.
Na zdjęciach - moja droga przyjaciółka Justyna na stałe mieszkająca w Londynie. Zrobione i odbite zostały przeze mnie dosyć dawno temu, nie pamiętam dokładnie kiedy - 1998 czy 1999...
Znalazłam je niedawno w zapomnianych albumach a parawanik Enczy był jakby stworzony dla nich!

Ania w swojej pracy wykorzystała przesłodkie mini szpuleczki, które radośnie dyndają pod bukietem kwiatów. Ja również postanowiłam coś powiesić - jest to buteleczka o wielkości 2,5 cm łącznie z korkiem :)
Wypełniłam ją do połowy koralikami pasującymi do reszty parawanika.

Pozostaje tylko wysłać list...











3 komentarze:

  1. Świetna praca! tak ta buteleczka super się prezentuje. Zresztą zegarek tez bardzo pasuje do całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudzik, bardzo mi się podobają czerwone dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wyszedł. Bardzo pasuje do zdjęć.
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawienie komentarza :)