czwartek, 24 kwietnia 2014

Czwarty odcinek Encyklopedii Kartek

Od rana pracowałam nad najnowszym odcinkiem mojego cyklu Encyklopedia Kartek.
Postanowiłam pokazać Wam jak zrobić kartkę, którą nazwałam drabinową.
Drabinowa nie ze względu na szczeble, ale ze względu na sposób, w jaki się rozkłada i w jaki sposób wygląda z boku. Nic lepszego nie przyszło mi do głowy :)
Bardzo lubię ten sposób gięcia, chociaż nie często go stosuję. Za dużo jest tych sposobów ;)
Do stworzenia tego modelu użyłam jednej z piękniejszych kolekcji Primy - "Stationer's Desk".
Zapraszam do oglądania i mam nadzieję, że zobaczę Wasze kartki drabinowe już niedługo!





Po linki do tutoriali i mapki do nich odsyłam do zakładki "TUTORIALE" u góry bloga.

1 komentarz:

  1. Piękna kartka ! Bardzo lubię te składaczki i często je robię :-))) Spróbuj też zagiąć kartkę do wewnątrz, daję to efekt większej głębi ,polecam :-)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawienie komentarza :)