środa, 21 września 2016

Album "Travel Folio"

Witajcie!
Dzisiaj pragnę wam przedstawić album w tematyce podróżniczej.
Tym samym chciałabym udowodnić, że pełnowymiarowy album można ozdobić z wykorzystaniem tylko papierów 15x15 cm. Nie ma takiej konieczności, żeby albumy robić tylko z papierów 30x30 cm.
Jeżeli masz w domu jakiś bloczek 15x15, który ci zalega i nie wiesz co z nim zrobić, albo wykorzystałaś już jego część na przykład na kartki - to z reszty spokojnie możesz zrobić album.
Oczywiście bazę nadal robisz z brystolu albo papieru technicznego :)

Baza mojego albumu jest w kolorze mlecznej czekolady, takiego jasnego brązu. Lubię ten kolor, obok ecrue i czerni to jeden z bardziej uniwersalnych kolorów.
Wycięty jest z jednego arkusza brystolu. Wymiary ma klasyczne - 20x20 cm.
Wykorzystałam w nim papiery z kolekcji - nie, nie Kaiserkrafta wyjątkowo - lecz MME czyli My Mind's Eye "Come Away With Me". Od razu przypomina mi się piosenka Nory Jones... :)

Zapraszam do oglądania i oczywiście komentowania :)











8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się tag spinający całość.Ciągle ekscytuje mnie to rozwiązanie albumowe.Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album. Tylu kieszeni to ja chyba jeszcze nie widziałam. Gdzie nie zajrzeć tam tag, albo coś innego ;) Super pomysł i świetna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow... ale się napracowałaś! cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna forma, bardzo oryginalny album :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny i pomysłowy - ile zakamarków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten album, ile ma zakamarków :) Napracowałaś się nad nim nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja lubię takie schowki, zakamarki :) Super album!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba! Folio są super! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawienie komentarza :)