poniedziałek, 12 września 2016

Wróżki są wszędzie! Album waterfall

Pokażę wam dzisiaj album, który skleiłam prawie, że "na kolanie" podczas Twórczego Końca Lata we Wrocławiu. 
Zaczęłam go tak właściwie od niechcenia, miałam chwilkę czasu do warsztatów i żeby nie siedzieć przy stole tylko na pogaduszkach - wyciągnęłam co tam miałam w torbie przy sobie i zaczął się wyłaniać album.

Jest on bardzo prosty w swej budowie, powiedziałabym - nic nadzwyczajnego. Ot okładka dzielona na trzy niesymetryczne prostokąty, zamknięcie na sznurek - tak, nie na magnes, na sznurek :)
W środku tylko jeden panel z wkładką waterfall, na której docelowo można zmieścić 8x2=16 zdjęć.
Wymiary albumu to 19x10 cm, czyli w sumie mały, chociaż nie mini.
Papier bazowy w kolorze jasnoszarym. Kolekcja, której użyłam to "Enchanted Garden" firmy Bo Bunny. Okładkę zdobią elementy powycinane z papieru 30x30 oraz własnoręczny kwiat z foamiranu.

Zaczęłam go na zlocie, skończyłam w domu, ale jeszcze we Wro. Wyobrażam sobie w nim zdjęcia mej Lilci w jakichś "wróżkowych" pozach :) Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Na razie - zapraszam do oglądania!






5 komentarzy:

  1. Śliczny albumik stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest stworzyć coś "na szybko" we Wrocku,zawsze coś twórczego z tego wyniknie.:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawienie komentarza :)