Przejdź do głównej zawartości

"Layers of Dreams" warsztaty mixed media z Finn...

Heloł!
Dzisiaj pragnę wam przedstawić moją pierwszą pracę mix-mediową :)
Tak, nigdy wcześniej nie robiłam tego typu prac, co nie znaczy, że nigdy nie używałam technik mix-mediowych ;)
Pomimo, że to nie są moje klimaty (za brudne i zbyt chaotyczne) to zdecydowałam się na te warsztaty ze względu na prowadzącą - Finn lub Finnabair czyli Anię Dąbrowską.
Od zawsze podziwiałam jej talent i to, jak dobrą robotę robi dla Primy, więc jak nadarzyła się okazja, to z niej skorzystałam :)
Warsztaty odbyły się na Art in Town - imprezy twórczej zorganizowanej przez grupę wspaniałych dziewczyn w Warszawie 19 listopada 2016. Trwały całe 4 godziny, więc miałyśmy czas, aby na spokojnie i z uwzględnieniem wszystkich kroków wykonać layout.

Byłam tam razem z kochaną Ines oraz Olą - Ikemo.


Kity warsztatowe były oszałamiające :)


Mój layout powstawał tak:



A efekt mojej pracy prezentuje się tak:


Wykorzystałam w nim zdjęcie Lilki sprzed roku (na zdjęciu ma roczek) wykonane przez niezrównaną w swym fachu Lottę - dzięki ciociu Lociu!
Oto zbliżenia:






Bardzo fajnie, kreatywnie i sympatycznie spędziłam tą deszczową sobotę... I pomimo, że świat mixed-media to jednak nie mój świat, to zawsze miło uchylić zamknięte drzwi i choć na chwilę zajrzeć do środka wynosząc jakąś pamiątkę :) Dzięki Finn za uchylenie mi tych drzwi!





Komentarze

  1. Cudowna praca,aż dech zapiera:)Lilka ma cudownie oprawioną pamiątkę! Kity widziałam-były boskie.
    Piękne podsumowanie-zawsze warto!Uściski*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym iść na takie warsztaty kiedyś. Po pracy widać, że musiały być świetne. Ja od niedawna jestem zakochana w mixmediowaniu, ale mam nadzieję, że na kolejnych DWC przyjdę do Ciebie na warsztaty z tworzenia jakiegoś albumu i też pewnie się zakocham, bo teraz najczęściej tylko kartki i LO robię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za zostawienie komentarza :)

Popularne posty z tego bloga

Mini album "Kindeness" Prima Rose Quartz

Tak... Fajnie jest wpaść z wizytą do znajomego sklepu i wynieść jeszcze ciepłą, świeżutką kolekcję Primy "Rose Quartz" :)
Powstał z niej mini album na czarnej bazie, dosyć prosty w konstrukcji i właściwie oszczędny w ozdobach. Został skonstruowany do pomieszczenia klasycznego formatu zdjęć 9x13.
Zamykany jest - jak dla mnie - nietypowo, ponieważ zawiązywany jest na podwójną wstążkę vintage.
Końcówki wstążeczek zakończone są metalowymi koralikami :)











Las w słoiku

Wczoraj odbyło się grzybobranie. Czułam się niemalże jak w hipermarkecie. Samochód przy samochodzie, wszędzie gdzie nie spojrzeć - grzybiarze z wiadrami. Pustymi wiadrami :) Poszła fama, że grzybów dużo, to i wrocławianie gremialnie w lasy pobliskie ruszyli a co za tym idzie - grzybów w lasach nie ma. Na dnie naszego kosza tylko kilkanaście podgrzybków i pęczek opieńków. Jednakże las cudowny... pachnący, przepięknie oświetlony, żółto-pomarańczowo-zielony. Polska, złota jesień w pełnym tego słowa znaczeniu. Mój zmysł plastyka nie mógł przejść obojętnie obok tych cudowności. Efektem tego jest projekt "Las w słoiku". Zobaczcie sami!






Na prośbę mego syna MINIONEK (On son's request MINION)

Któregoś dnia mój ukochany sześciolatek rzekł do mnie:
- Mamo, uszyj mi Minionka...
A ja na to:
- Z jednym okiem czy z dwoma?
- Z jednym. Będzie nazywał się Lens.
Cóż było zrobić - trzeba było szyć.

Problem stanowił wykrój.

Większość uszytych Minionków, które znalazłam na sieci była żółtymi naleśnikami z naszytym okiem.
A ja chciałam takiego prawdziwego Minionka, takiego, który trzyma formę i którego oko nie byłoby tylko naszyte, ale takie jak najbardziej prawdziwe.

W końcu sama doszłam do wykroju i po kilku próbach powstał finalny Minionek.

Oko natomiast, oko powstało z uszczelki do rur pcv, któe montuje się zazwyczaj pod zlewem czy wanną :)
Koncept ten narodził się podczas zakupów w Castoramie i świetnie się sprawdził!
Gogle te mają jeszcze tą cechę, że są zdejmowalne, co Juliuszowi się niezwykle podoba :)

Gałka oczna została zrobiona z filcu a spodnie z prawdziwych spodni, które nie nadawały się już więcej do noszenia.

Memu synowi się podoba, mnie się podoba a wśród znajomych z zer…